CeRiTeRa Aku

Semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah harapan…..
Iman itu bukan hanya harapan, ia adalah apa yang terpancar di dalam hati dan dibuktikan dengan amalan…

Saturday, February 26, 2011

temuduga kerja

semlm dpt kol dr UEM Builders gtaw suh dtg interview ari selasa ni 1.3.2011..mmg x sangka aku akan dpt interview nih sbb aku br je anto resume melalui kwn aku n merangkap housemate aku ms diploma dl, cik azariyah..mungkin rezeki aku dpt g interview ni coz aku still lm praktikal ag..aku bersyukur sgt2 dan harap dipermudahkan..mudah2an aku berjaya dlm interview ni n got the job after i finished my praktikum..;)

ni 1st interview after bis study degree..b4 ni aku nah interview kt DXN Marketing after diploma dl n got the job..aku benti coz nak further study..
ya Allah..permudahkan la aku tuk menghadapi temuduga ini..permudahkan jln ku..murahkan lah rezeki ku..amin..
kpd kwn2 sume..doakan aku berjaya yer.. ;)

p/s:syukur sgt2 ngn rezeki ini..

No comments: