CeRiTeRa Aku

Semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah harapan…..
Iman itu bukan hanya harapan, ia adalah apa yang terpancar di dalam hati dan dibuktikan dengan amalan…

Saturday, February 12, 2011

my bff not bf..heee..

eh..sape mamat kt atas ni?ada sape2 kenal?ahakzzz..kali ni na cite sal mamat ensem nih (ceh perasan la plak kan)..hahaha..ekceli mamat ni bkn bf aku taw..(aku single ag) tp die ni bff aku..die ni kwn lelaki yg rapat ngn aku selain mr smarties..best kwn ngn die ni tp die ni ngada2 ckit n manja..hahaha..

ermm..kitaowg rapat sejak masuk uum means dr thn 2008..dl kitaowg 1 kolej masa diploma tp time 2 x kenal pn..bile da masuk uum br knl n rapat..kitaowg sekelas walaupun berlainan kos..just masa sem 4 je xda klas same tp we all still jumpe jgk..salunye kitaowg janji na jmpe mam same..tp bkn mam 2 owg je ek..mam ramai2..heee..

eh..lupe lak na ckp name mamat nih..nama die hazwan b abd wahab..aku panggil die wan..lahir bln january gak same ngn aku..die ni da berpunye oke..hehehe..walaupun die dh ada gf tp die still ingat aku ni kwn die n x lupekan aku..die ni asal dr pahang,kuala lipis tempat ct nurhaliza..kikiki..
aku suke kwn ngn die..die ni baek n x bpe na kedekut ngn aku..aku suke gak gado ngn die..hehe..aku harap kite kawan sampai mati..if ko da berjaya n da kaya jgn lupekan aku ek..aku syg ko lebih!!!

wan..thanks coz jd kwn aku..salu kol aku..walaupun skrg masa n jarak memisahkan kite..aku harap ikatan persahabatan kite tetap erat sampai bile2..jgn lupakan aku!!!luv u my dearest frenz.. ;)
 masa besday aku thn lps..dpt bear.. ;)
sekian saje entry tuk ko wan..aku da buat..jgn bising2 yer..gmbo ko pn ada..ahakzzz..

p/s:bile kite na ngedate ni incik hazwan??ahakzzz....

2 comments:

erleena said...

ouhh sempoinye korunk!
ha pasni wat entri sal el pulak ye kak!hahaha

cik amiey said...

hehe..kitaowg mmg sempoi pn..die bising x wat cite sal die so akak wat kan la..
nnti kalo da jmpe el insyaallah akak wat..heee..