CeRiTeRa Aku

Semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah harapan…..
Iman itu bukan hanya harapan, ia adalah apa yang terpancar di dalam hati dan dibuktikan dengan amalan…

Tuesday, February 8, 2011

great olidayz..

hoyeh...oliday aku tuk yg pertama lam thn 2011 ni dah terlaksana..finally dpt gak aku g kluang setelah 7 thn aku tinggalkan.aku bertolak ke kluang tepat kul 12 mlm 3.2 n selamat sampai d kluang kul 7 pg..bile dah sampai 2 terus ke toilet tuk cuci muka n buang pe yg patut..hahaha..after that trs menuju ke mc d tuk breakfast..selesai breakfast trs g cari hotel milano tuk check in n berehat..

pastu aku bersiap2 tuk g kenuri along n angah kt felda ulu penggeli..aku kt uma pengantin dr kul 2 sampai 6 ptg..lame kan aku lepak sane..kt kenuri tue dptla aku jmpe jiran2 lame aku dl..ekceli kenuri ni adalah kenuri jiran n merangkap kwn aku ms kecik2 dl..that y aku sggup dtg dr jauh tuk tgk dowg bersanding..chewah..

pas balik dr kenuri 2..aku lepak2 kt hotel..pas mandi n siap2..g mam kt bumbung hijau..dl aku suke sgt mam kt cni..aku mam bubur nasi berlauk n mee bandung..finally dpt gak mkn 2 bnda ni yg femes kt johor..suke3..
pas mkn balik hotel n tdo..zzzZZzz..

esok nyer plak means 4.2 aku just jln2 sekitar bandar kluang jer..mula2 g breakfast kt kluang station..original nye tempat..ahaha..aku mam roti bakar,nasi lemak n telur separuh masak..sedap3..pas mkn g jln2 kt kluang parade n kluang mall..kt kluang mall aku sempat grab novel..hehehe..aku jln2 until kul 3ptg..tepat kul 3 aku naek bus tinggalkan kluang n menuju ke kay el tuk sambung oliday d sana plak..

ekceli aku g kluang ni ngn akak aku n anak die..pasni ntah bile plak aku nak menjejakkan kaki d kluang lg..aku suke duk kluang..myb sbb aku di besarkan di sana..

panjang gak celoteh aku nih..pe kata kite tatap gambar kenangan d kluang..ehehehe..

mampu tersenyum walaupun pnt tggu bus x sampai


senyum lagi


@ JJ Maluri

jmpe dak comey nih kt JJ Maluri





@ kluang mall


@ kluang station


menu breakfast..kenyang ker?








bersama pengantin




p/s:next entry na cite sal meet mr smarties plak..ehe..

1 comment:

cik amiey said...

alamak..xdala..sy pun lupe nak beli kopi kluang..huhu..