CeRiTeRa Aku

Semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah harapan…..
Iman itu bukan hanya harapan, ia adalah apa yang terpancar di dalam hati dan dibuktikan dengan amalan…

Friday, February 11, 2011

110211

arini 110211..wah..cantik sungguh tarikh arini kan..pe yg terjadi arini?good or bad?hehehe..for me arini sgt2 la best n seronok..nape best?sbb...arini ari jumaat..masa keje pendek je..rehat panjang..shuke3..tambah lak sok sabtu..cuti..ehehe..xtvt arini seperti bese ikut kak lin n kak ina lunch kt tesco..arini berjaya pujuk madia x yah balik waktu rehat..ley kuar round2 together..ehehe..

mula-mula sampai g mengenyangkan perut dl..aku mam nasi ayam bersama teh ais..menu same ngn cik madia comey..kikiki..pas mam round2 tesco..aku sempat menyoping kt watson..after that we all g taiping sentral..round2 da world kt c2 lak..ingat x nak beli pape..tp terbekenan kt 1 baju ni..so ape lg grab je la..masa ngah shoping moping 2 sempat la pic beberapa kpg gambo..hehehe..seronok wooo..
menu lunch aku..nasi ayam..







xtvt shopping moping di taiping sentral..kikiki..



model kasut..kuikui..


bajet comey..ahaha..




masa duk jln2 tu aku jmpe t-shirts kapel..sweet woo..terpk gak na beli..tp na watpe..aku bkn ada kapel pn..bazir je aku beli..huhuhu..t la bile da berkapel aku beli ek..hahaha..doa2la aku cepat bertemu jodoh aku yer n berkapel..kuikui..

pas da bis round2 da world kami pun balik opis..sementara na balik tue tetibe bos belanja kek secret recipe..suke3 n seronok dpt mam cheese cake..feveret aku tuh..time ni pun sempat ag snap pic..hehehe..
kanak2 riang dpt mam kek..ehe..
sgt epy dpt mam kek free..hehehe..
mam kek yg sedap itu


ni la xtvt kami arini..sgt2 best n seronok..weeee..lg seronok kalo pat jmpe dak comey tu..tp arini x pat jmpe..uwaaa..sob3..hahaha..

p/s:rindu senyuman itu..ada sape2 tahu pemilik keta itu ahakzzz..

No comments: