CeRiTeRa Aku

Semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah harapan…..
Iman itu bukan hanya harapan, ia adalah apa yang terpancar di dalam hati dan dibuktikan dengan amalan…

Wednesday, February 9, 2011

meet Mr Smarties

yeah..dpt gak jmpe mr smarties..adala dkt 2 bln aku x jmpe..hahaha..poyo je kan..aku jmpe mr smarties last saturday..ekceli ari 2 sepatutnye die pegy kenduri kt uma kwn baek die tp memandangkan die da janji na jmpe aku so kitaowg pn berjumpela..die ckp na jmpe kul 10pg last2 kul 12pm br jmpe..die dtg bersama si kuning tuk jemput aku kt KTM sg buloh..
pastu ngn menaiki si kuning kitaowg pn bergerak ke 1 utama..dkt setgh jam cr parking tp xda owg pn na bg parking..hahaha..pas2 kitaowg pn jln2 kt ou 2..perut pn da lapo so kitaowg menuju ke secret recipe tuk menjamu selera..pergh..selera na beso je kan mam kt c2..pas mkn2 kitaowg g lpk kt luar amek2 gambo..then sambung jln ag..ekceli na tgk movie tp ramai owg sgt so aku decide  ta nak tgk..hhmm..rugi lak rasa ta tgk movie..
tetibe aku rasa na mam aiskrim..so die bwk aku g mam aiskrim kt haagen-dazs..1st time aku mam aiskrim 2..mmg super sedap r..pas mam aiskrim kitaowg g MPH cari novel..die belikan aku novel as a gift besday aku yg da lps..maceh yer mr smarties..nnti belikan ag yer..hahaha..
pas jln2 kt ou kitaowg ingat nak lpk kt park tp ari ujan plak..sempat p park jap je..snap 2,3 pic..pas2 lpk kedai mamak sementara na anto aku balik kt ktm sg buloh..pas da siap mkn die pn anto aku kt ktm sg buloh coz ari da mlm n aku pn na balik..xkan na lpk sampai tgh mlm lak kan..hehehe..

eh..nape tetibe pggil mr smarties lak kan..sbb..b4 ni kalo kitaowg kuar die pakai bese2 je..myb kt kdh kot 2 yg pakai bese2 je..kali ni kitaowg jmpe kt kg halaman die so mmg smart la gaya die..lain dr yg lain..hahaha..oke la mr smarties..panjang umo kite jmpe ag yer..jgn lupekan sayer yer.. ;)
ekceli mr smarties ni bkn bf aku pn..die kwn aku jer..cam owg ckp teman tp mesra..hahaha.. jgn slh fhm yer..mr smarties ni single ag..(ceh..promote kamu plak kan)sape2 na knl ngn mr smarties ni boley sajer.. ;)

@ secret recipe

mr smarties






gaya na hebat jer..


sedap mam aiskrim..nyum..nyum..

nyum..nyum..

me n si kuning
haagen-dazs..heee

p/s:makaseh kpd si kuning..rasa cam na naek si kuning ag..miahaha..

2 comments:

erleena said...

hai mr.smarties!nak kenal! hahaa ouhh ini yee haa saye bace sampai ke titisan perkataan akhir! haha :P
besnye korunk sob3 hihi

cik amiey said...

ahakzz..malunyer sy cik erleena bc..heee..
pe yg bestnyer..bese2 aje..
cik erleena ngn en farid mesti ag best kan..hehehe..
malu3..wink~~