CeRiTeRa Aku

Semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah harapan…..
Iman itu bukan hanya harapan, ia adalah apa yang terpancar di dalam hati dan dibuktikan dengan amalan…

Saturday, February 19, 2011

aku dan teddy bear

haha..cam budak2 lak kan suke teddy bear..tp aku mmg suke pn..lg2 kalo bear 2 comey + gebu + besar sedap peluk woo..aku kalo nak tdo mesti peluk teddy bear..kalo xda aku peluk bantal ke tp yg penting msti ada something tuk d peluk kalo x x lena la tdo aku..hihihi..

aku mmg byk teddy bear..tp aku jrg beli..rasanye ada 2 je kot yg aku beli seniri..laen2 sume owg bagi..adiah dr membe2 tersyg aku..tiap bear aku ni ada name tp ada gak yg xda name sbb aku x taw nak letak name ape..hihihi..
bear sume ni owg bg yer..
aku ingat ag ms aku kecik2 dl..tadika o sek rendah cm2 la..aku da patung arnab..aku bg name nanab..kalo g mane2 msti aku bwk bersama..kalo x clap aku nah naik komuter ngn bwk nanab ni sekali..hehe..2 dl la ms kecik2..skrg da besar x bwk la..just kalo travel bwk bear kecik tuk peluk lam bus jer..tp skrg aku x taw nanb 2 da p mane..myb ilang time pindah kot..huhuhu..

eh..ada patung caterpillar la..hehe..si pillar ni aku br beli semlm..aku beli sbb comey n sedap bile picit2..hehe..kalo travel aku ley bwk same sbb kecik jer..next month aku na p uum so ley bwk si pillar ni same wat peneman aku tdo..hehe..

meh aku kenalkan bear2 ni yer..yg coklat ni name die bearbear..owg bg...yg pink ni name die cik teddy..owg bg gak..hihi..yg putih ni name die cik putih,yg ni rumate n kwn die ana yg bg ms aku last day kt uum..yg coklat muda ni lak xda name la..x taw na letak name pe..yg ni lak bff aku wan bg ms besday aku thn lps..tigger 2 plak kwn lame aku bg ms besday aku..smurf n si pillar ni aku beli sendiri..hehe..

my lappy wiz si pillar
comey..hihihi..
biar la owg nak kate aku cam bdk2 pn sbb aku suke ngn teddy bear..yg penting aku x kaco owg n kalo aku beli pn aku beli gune duet aku sendiri..hihi..yg penting aku puas hati..kpd yg sudi bg aku bear 2 time kasih byk2..aku akn jg sume elok2..nnti bg ag yer..terutamanye bln 10 nih..aku nak bear yg da topi beserta coklat..heheh..

p/s:ada sape2 nak bg teddy bear kt sy ag?amatlah di alu2kan..ahakzz..

No comments: