CeRiTeRa Aku

Semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah harapan…..
Iman itu bukan hanya harapan, ia adalah apa yang terpancar di dalam hati dan dibuktikan dengan amalan…

Wednesday, February 16, 2011

~ hatiku berbunga-bunga~

Today was a fairy tale
You were the prince
I used to be a damsel in distress
You took me by the hand
And you picked me up at six
Today was a fairy tale
Today was a fairy tale

 lalala..hati berbunga2..kenapakah?haha..ada 2 sebab nape ati aku berbunga2..

1st sbb aku lulus exam ubs payroll..alhamdulillah aku n kwn2 lulus..kpd yg gagal jgn sedih2..mgkin bkn rezeki kamu..t cuba ag ek..
2nd thing yg wat aku epy adalah...rahsia..hahaha..kepada yg berkenaan sj yg taw..heeee..;)..suke sgt arini..best2..ahakzzz..

what da motif dis pic?kikiki
~moga ari2 mendatang membawa berita gembira n sinar kebahagian tuk aku..hahaha..~
;)
p/s: like that smile.. ^____^

2 comments:

erleena said...

akk!!!!tomeila bear uh?org kasi yeeeeeee

ha llus ubs eh? susa tak?bes2!coongrates akk! :)

cik amiey said...

2 bear kt hp membe akak..sj letak sbb tomei.. ;)
maceh..alhamdulillah lulus..complicated gak la..heee..tp seb baik lulus..el amek la ubs account..kalo amek kt U murah ckit..akak amek payroll coz related ngn kos akak..