CeRiTeRa Aku

Semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah harapan…..
Iman itu bukan hanya harapan, ia adalah apa yang terpancar di dalam hati dan dibuktikan dengan amalan…

Wednesday, January 26, 2011

vacation plan

vacation plan?yeah..aku da plan tuk bercuti dr bln 2 sampai bln 6 2011..perghh..gile kentang r aku rancang nih..hope pe yg aku rancang ni bakal terlaksana..sambil2 bercuti 2 kot2 la aku ley jmpe soulmate ke..ahakzzz..
ni la rancangan percutian aku..

1st sekali aku rancang na bercuti pd CNY ni iaitu 3.2 sampai 6.2.aku na pegi johor tempat aku dibesarkan..na g johor coz jiran aku dl na kawen..jiran aku nih merangkap kwn aku ms kecik2 dl..aku stay kt sane 1 ari jer..pas g johor aku na g kl lak..da lame x g jln2 kt kl..sambil 2 aku ingat na jmpe dak 2 gak coz alang2 aku da g kl nih ley r jmpe..agak lame sudah tidak ke temu sama kamu..hope perjalanan percutian aku nih selamat pergi n selamat balik..opss..lupe lak na gtaw..aku akan p bercuti bersama kakak aku n anak die..

2nd aku rancang na ikut kakak aku p event company die kt sunway lagoon..event ni 5.3.2011..tp aku x taw dpt p ke x coz dgr2 opis aku ada na wat program..hope program 2 tarikh lain la..coz aku na ikut kakak aku weh..other thing aku ingat na p uum la bile cuti weekend lam bln 3..tujuan aku na p aku na jmpe kwn2 aku..na lepaking ngn dowh..hehehe..eija,ct tggu aku dtg ek..

3rd lak aku rancang na p bercuti ngn kwn2 aku..kitaowg rancang na bercuti kt langkawi..tarikh percutian ni myb 29.4 - 1.5.2011..saje na bercuti ngn kwn2 b4 dowg final exam..ag pn masing2 da last sem pasni mesti payah da na jmpe..

4th aku plan na jmpe bff aku..bff ku time diploma dl..kitaowg plan na jmpe bln 6 time die cuti sem..ekceli bff aku ni iaitu nani study ag kt unimas..da lame x jmpe die..last jmpe ms raya ari 2..sambil na jmpe nani 2 ley la aku na jmpe dak 2 kan coz time 2 dak 2 pn ngah cuti sem gak..hihihi..

2 saje kot perancangan percutian aku..mgkin ada ag tp lum plan ag..hope misi aku tuk berjln2 melihat alam ini berjaya..doakan ye kwn2..da ta sabar na p bercuti nih..hihihi..


zo0m cuti2 malaysia

x da kena mengena..ahakzz


p/s:hey kamu.next week kite jmpe okeh!!

No comments: