CeRiTeRa Aku

Semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah harapan…..
Iman itu bukan hanya harapan, ia adalah apa yang terpancar di dalam hati dan dibuktikan dengan amalan…

Saturday, January 15, 2011

selamat kembali ke kampus

new sem begin..buat kwn2 sume selamat kembali menelaah yerk..teruskan perjuangan anda..kpd yg last sem especially membe2 tersyg aku do da best for final sem nih..
hargai la student life anda..best woo..kenangan yg payah tuk d lupakan..time blajo asyik pk bile la nak bis..bile da bis rindu lak nak blajo..
seriously aku rindu sgt2 kenangan kt sime darby..lg2 kenangan ngn membe2 rapat aku..ct,eija,hanis..rindu kowg weh..best lpk2,mkn,tdo n study sesama..
aku doakan kowg sume berjaya oke..kowg lak jgn lupe tuk doakn aku cpt dpt keje n bertemu jodoh..ahakzz..
ct..eija..hanis..amy
heeeee~~ ^_^
ct..eija..amy @ perpustakaan sultanah bahiyah

1 comment:

adinadira said...

really..madly..deeply miss thay moment...uhukz!