CeRiTeRa Aku

Semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah harapan…..
Iman itu bukan hanya harapan, ia adalah apa yang terpancar di dalam hati dan dibuktikan dengan amalan…

Friday, January 21, 2011

hari ini 21.01.2011

hari ini?da pe ngn arini?istimewa sgt ker?hehehe..xdala istimewa sgt..just seronok jer..nape seronok?adala beberapa sbb nape aku seronok..

1st~~arini ari jumaat..aku keje..ekceli arini ramai staff yg sambung cuti lg coz semlm kn cuti thaipusam..aku sebagai student pratikal yg berdedikasi ta ley cuti so kejela..hihihi..ari jumaat ms rehat panjang dr kul 12.15 sampai 2.45..waktu rehat ni aku abiskan ms ngn mengikut kak lin,kak ina n madia ke taiping sentral..aku ingat just na p mam jer tp kak lin n kak ina ajak g karok so aku n madia follow je r..ni kali ke 3 aku g karok..sejam kitaowg karok..best gak la nyanyi mcm2 lagu..sgt seronok..maseh kakak2 bwk kitaowg..t bwk ag ek..(muka x malu betoi aku nih)hahaha..after penat karok,kitaowg p mam kt mc d..tempat feveret aku nih..aku mam quarter powder set medium..sedap n kenyang..siap mkn kak lin n kak ina p beli topap then balik ke opis..


time karok n mam mc d x amek pic pn so curik pic kt en google..hihihi

2nd~~pas balik keje aku g hi-tea kt legend inn Taiping..cmne aku ley p?hehehe..ekceli ni prog tuk JPN meraikan mak cik fidah staff JPN na pencen..memandangkan aku pegy balik keje ngn kak jie n mak cik fidah so aku follow dowg p hi-tea..syiok gak la coz dpt mkn free..hihihi..pas abis acara mkn2,penyampaian adiah n bergambo kitaowg pn balik ke parit buntar..

gambar curik dr en google
tu la cite menarik aku tuk arini..mmg seronok pn bg aku..tambah seronok sok n lusa curi..i loike~~hihihi..^_^

No comments: