CeRiTeRa Aku

Semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah harapan…..
Iman itu bukan hanya harapan, ia adalah apa yang terpancar di dalam hati dan dibuktikan dengan amalan…

Friday, January 21, 2011

muvie oo00oo muvie

hhhmmm..da lame aku ta tgk movie..last aku tgk cite ngangkung kt alor star mall 10.12.2010 yg lalu..time 2 last day aku kt uum..aku kuar tgk wayang ngn sowg dak ni..dak ni mmg rapat ngn aku..sape dak ni?ta yah la cite ek..sape2 yg taw sal dak ni..diam2 sudeh..kitaowg kuar after jumaat..g tgk movie,mam mc d then balik..best gak tgk cite ngangkung..lawak cite die..mmg epy giler r on that day..sweet moment tuh..ahakzz..

ni adala beberapa pic tuk tatapan umum..hahaha..ekceli byk gak amek gambar tp x perlu kot na letak semuakan..hehehe..

tiket movie - ngangkung
shedap..i loike!!

penghilang dahaga
peace
arrrghh..bile aku na g tgk movie ag nih..keinginan membuak2 tp 2la kekangan kewangan yg membantutkan aku g tgk movie..huhuhu..xpe2..t aku na p tgk gak coz aku mmg suke tgk movie..best!!

p/s:hey bdk..t kite p tgk movie ag ek..tp bile???ermmm..

2 comments:

Unknown said...

wuuu ngangkang eyh ngangkung.. hehe

cik amiey said...

tgk ngakung sambil ngangkang..ahahah.. ;)