CeRiTeRa Aku

Semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah harapan…..
Iman itu bukan hanya harapan, ia adalah apa yang terpancar di dalam hati dan dibuktikan dengan amalan…

Wednesday, March 23, 2011

:: riang ria weekend ::

weekend yg ceria!nape ceria?sbb aku g kl again..aku g kl coz nak anta my nephew balik..haha..aku dh cam bwk anak naek bus la plak..kikiki..aku bertolak dr prt buntar kul 9.30pg ngn menaiki bus transnational n sampai d bukit jalil tepat kul 2ptg..

sesudah sampai abang aku dh tggu tuk pick up kitaowg then trs ke tesco ampang tuk lunch..kitaowg lunch kt kluang station..after lunch 2 g beli barang2 ckit kt tesco..pas siap beli barang trs balik ke uma abg aku kt cheras..

then esoknye plak kitaowg g putrajaya nak tgk hot air balloon..tp yg sedihnye x pat naek hot air balloon coz tiket da sold out..then kitaowg jln2 sekitar hot air balloon n maen game..sakit badan maen game..hihihi..
pas jln2 kt sekitar hot air balloon 2 kitaowg g alamanda tuk lunch..pas lunch jln2 jap kt alamanda 2 n aku dpt beli model mini cooper ngn harga yg murah..beli kt carrefour..sgt2 suke..weee..

pas dh jln2 2 kitaowg trs ke bukit jalil coz nak anto aku naek bus balik parit buntar..bus aku kul 5.15pm n aku selamat sampai kt uma kul 10.30 mlm..mmg best weekend aku tp agak meletihkan..

jom layan pic kitaowg kt putrajaya..ekceli aku g bersama abg,kakak ipar n my nephew.. >,<












No comments: