CeRiTeRa Aku

Semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah harapan…..
Iman itu bukan hanya harapan, ia adalah apa yang terpancar di dalam hati dan dibuktikan dengan amalan…

Thursday, April 21, 2011

mkn2 @ kenny rogers

wah..lama sudah aku x update blog..almaklumla bz..kikiki..arini tetibe lak da mood nak hapdet so dgn rajinnye aku hapdet..hehe..

entry ni aku nak cite sal mkn2 kt kenny rogers taiping sentral..kalo x silap aku kitaowg g mkn ni 5.4.2011 yg lepas..aku pn dh lupa bpe hb..kalo x clap aku la kan..haha..kitaowg g mkn waktu lunch..ekceli ni cam farewell party tuk aku n madia la coz bebudak skm yg belanja kitaowg mkn..

makaseh ye sbb belanja kitaowg mkn..lenkali belanja la lg..haha..ape pn semoga ukhwah yg terbina ini berkekalan..

ni ada serba sedikit pictures time mkn2 ari 2..^__^






pasni nak hapdet sal membe2 opis n farewell party lak..daaaa..

p/s:malas nak letak gambo byk2..

3 comments:

nuruhuda_329 said...

singgah n follow blog kamoo^-^

erlina said...

akk! xupdd8 g keeee

shamyheart said...

wah, bestnya.
Untunglah