CeRiTeRa Aku

Semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah harapan…..
Iman itu bukan hanya harapan, ia adalah apa yang terpancar di dalam hati dan dibuktikan dengan amalan…

Wednesday, March 9, 2011

S.E.D.I.H

arini aku sedih sgt n xda mood..aku pn x taw nape..myb sebab something yg berlaku kt aku arini..pg ni aku mmg diam je kt opis..sume owg dh tnye nape aku senyap n monyok n x byk ckp..mcmla b4 ni aku byk ckp kan..hihihi..
2la..bile sesekali aku senyap sume owg pelik..pelik sgt ke kalo aku jd pendiam..
to kwn2 sume sory la ek aku arini xda mood n senyap jer..kpd sume yg amek berat 2 thanks a lot..ape pn mudah2an mood aku akan kembali sedia kala..

i want to run away n to be epy wiz my life.. ^_^

who cares??
sometimes kite perlu gak sedih n jd sowg yg pendiam..tul x?x semestinye owg yg epy go lucky x ley bersedih kan..hhhmmm..


p/s:agak2 kalo dpt mam bege mc d ley ceriakan aty sy yg berdukalara x?

No comments: